АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "АРМАН" БӨБЕКЖАЙЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ 
 ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЁННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ " ЯСЛИ- САД   "АРМАН" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ" 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2 ортанғы "Балдырған" тобы мозаика технологиясы бойынша жапсыру сабағы тақырыбы: "Тышқандар"

04.02.2021

Балалармен бірге жүретін барлық ересектер оларды сау және білімді көргісі келеді. Баланың үйлесімді дамыған тұлға болып өсуі үшін оны тәрбиелеу мен дамыту үшін көп күш салу керек. Бұл жағдайда балалық шақтың ерекшелігін ескере отырып, дидактикалық ойындар көп көмектеседі.

Қазіргі уақытта бар дамып келе жатқан ойындар мен ойыншықтардың алуан түрлерінің ішінде мен қарапайым, бала кезінен бәріне таныс, сонымен бірге өте пайдалы мозаикалық ойынға ерекше назар аударғым келеді. Мозаика-бұл барлық жастағы балаларға арналған ерекше, қызықты, дамытушы ойын, конструктор элементтерін, үстел ойындарын, жұмбақтар мен шығармашылық жиынтығын біріктіреді. Оның көмегімен сіз әртүрлі үлгілерді салуға және тіпті бүкіл суреттерді жасауға болады. Баланың дамуындағы мозаиканың рөлін асыра бағалау қиын. Алайда, кез-келген ересек адам мұндай қарапайым ойыншықтың бала үшін маңыздылығын түсінбейді. Көптеген адамдар бұл қиын емес деп санайды: отырыңыз және чиптерді жабыстырыңыз. Ата-аналардың баланың мозаикаға деген қызығушылығын тез жоғалтқаны туралы шағымдарын жиі естисіз. Міне, ол қазірдің өзінде жолдарды, терезелерді, қоршауларды реттеді және жиынтыққа бекітілген схемаларға сәйкес үлгілерді жинауға әлі дайын емес. Сондықтан мен бөлменің айналасында мозаиканы тағы да таңдандырдым, және бәрі-ойыншық ұмытылды.

Бір қарағанда, мозаикамен ойнау уақытты өлтіруге көмектесетін бос әрекет сияқты көрінеді, бірақ бұл жағдайдан алыс. Сыртқы қарапайымдылық пен қол жетімділіктің артында баланың дамуына көмектесетін күрделі, нәзік, жан-жақты әрекет жатыр. Мозаикалық ойындар дамиды:

психикалық процестер;

танымдық белсенділік;

құрылымдық қабілеттер (сызба, үлгі бойынша әрекет ету қабілеті);

математикалық қабілеттер (санау, кеңістіктік бағдарлау);

ұсақ моторика;

көркемдік талғам;

жеке тұлғаның ерікті қасиеттері (мақсаттылық, табандылық және т.б.).

Сонымен қатар, мозаикамен ойнау барысында бала тақырыптық іс-әрекеттің практикалық тәжірибесін жинақтайды. Сөйлейді ересектермен ойын барысында, нәресте ғана емес бастайды, жақсырақ түсіну обращенную оған сөз, бірақ белсенді түрде айту.Бірлескен іс-әрекеттің тәжірибесі бала үшін баға жетпес: ересектермен немесе сврстниктермен ойындарда ол сыртқы әлеммен қарым-қатынас орнату қабілетіне ие болады.

Просмотров: 388


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст