Жалпы тілі дамымаған балалармен жұмыс барысында нейрожаттығулардың маңызы. Жалпы адамның интеллектуалды және творчестволық қабілеттері бір - бірімен тығыз байланысты екенін - Кинизиология ғылымы зерттейді. Кинизиология арнайы қимылдарды пайдалана отырып ми қабыршықтарын дамыту. Кинизиологиялық жаттығулар яғни нейрожаттығулар ми қабыршығының оң және сол жақ бөліктерін дамыта отырып, баланың сөйлеу тілін, математикалық қабілетін, ынтасын, зейінін, қиялын, есту және тыңдау қабілеттеріндамытумен қатар гиперактивті балаларды байсалдылыққа, керісінше баяу немесе тұйық балалардың шешіліп жұмыс жасауларына әрекет етеді. Мен өз тәжірибемде нейрожаттығуларды үнемі пайдалану арқылы жалпы тілі дамымаған және психикалық дамуы тежелген балалармен бір қатар нәтижелерге қол жеткіздім
Бұл ойындар арқылы балалардың тілдік сөйлеу байланысы жақсарады, балалардың танымдық және сөйлеу іс-әрекеттеріне деген қызығушылығын арттырады. Нәтижесінде балалардың тілі, қимыл – қозғалысы мен икемділігі айтарлықтай дамиды.