АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "АРМАН" БӨБЕКЖАЙЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ 
 ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЁННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ " ЯСЛИ- САД   "АРМАН" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ" 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбиешілерге арналған әдістемелік ұсыныстар. АКТ-ны қолдану технологиялар педагогтар ДОУ. орыс тілі пәні мұғалімі Алпыспаева А. Е.

12.04.2021
Балабақшада ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қазіргі заманғы мектепке дейінгі тәрбиенің өзекті мәселесі болып табылады.
 Компьютерлік технологиялардың көмегімен мектепке дейінгі білім беру мекемесінде мұғалімдермен жұмыс жасау кезінде жобалардың тұсаукесерлерін дайындау және өткізу жүзеге асырылады, сонымен қатар оқушылардың ата-аналарымен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруда белсенді қолданылады.  Ата-аналар жиналысын, клуб отырысын өткізу кезінде мультимедиялық жабдықты пайдалану ата-аналардың назарына балалардың балабақшадағы өмірі туралы ақпаратты, презентацияларды ұсынуға мүмкіндік береді.
   Мектепке дейінгі білім беруде ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану барған сайын өзекті бола түсуде, өйткені ол мультимедиялық құралдармен ең тартымды және қол жетімді түрде білімнің жаңа сапасына қол жеткізуге, балалардың логикалық ойлауын дамытуға, оқу жұмысының шығармашылық компонентін күшейтуге, мектеп жасына дейінгі балалар арасында білім сапасын арттыруға мүмкіндік береді.
   АКТ (ақпараттық-коммуникациялық технологиялар) қолдану білім беру басымдықтарының бірі болып табылады. Білім беру жүйесін ақпараттандыру педагогке және оның кәсіби құзыреттілігіне жаңа талаптар қояды.
   Мұғалім компьютерді және заманауи мультимедиялық жабдықты қолдана біліп қана қоймай, сонымен қатар өзінің білім беру ресурстарын құрып, оларды педагогикалық қызметінде кеңінен қолдана білуі керек.
   Қызығушылық танытатын, физикалық дамыған, эмоционалды жауап беретін, қарым-қатынас құралдарын және ересектермен және баланың құрдастарымен өзара әрекеттесу тәсілдерін игеру үшін дәстүрлі оқыту әдістері мен заманауи ақпараттық технологияларды біріктіре алатын оқытылған мұғалімдер қажет.
  Біз, педагогтар, уақытпен бірге қадам басып, бала үшін жаңа технологиялар әлеміне жол сілтеуіміз керек. БҚҚ тәрбиешілері балалардың үздіксіз білім беру жүйесінің келесі деңгейіне толық көшуін қамтамасыз етуге, ҚР Бірыңғай білім беру кеңістігінің қатысушысы болуға мүмкіндік беруге міндетті. Ол үшін БҚҚ-да ақпараттық технологияларды енгізу және пайдалану қажет.
   АКТ пайдалану кезіндегі жұмыстың мақсаты ақпараттық технологияларды зерделеу және енгізу негізінде тәрбие-білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету. Акт мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту процесінің ажырамас бөлігі деп сеніммен айтуға болады. Бұл балалар үшін қол жетімді және тартымды ғана емес, сонымен қатар заманауи мұғалім үшін де ыңғайлы.
   Балабақшаның білім беру процесіне АКТ енгізу көптеген артықшылықтарға ие, оған тоқталу керек:
* иллюстрациялық материалдың санын көбейту арқылы материалды қабылдауды арттыруға мүмкіндік береді;
* мультимедиялық презентацияларды қолдану материалды жақсы есте сақтауға және қабылдауға ықпал ететін көрнекілікті қамтамасыз етеді, бұл мектеп жасына дейінгі балалардың визуалды-бейнелі ойлауын ескере отырып өте маңызды;
* компьютердің көмегімен сабақта көрсетуге немесе күнделікті өмірде көруге болмайтын немесе қиын болатын өмірлік жағдайларды модельдеуге болады (мысалы, жануарлардың дыбыстарын шығару; табиғат, көлік жұмысы және т. б.) ;
* ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданатын сабақтар балаларды іздеу және танымдық іс-әрекетке, соның ішінде Интернетте өз бетінше немесе ата-анасымен бірге іздеуге итермелейді;
   Оқу процесінде компьютерлік технологияларды қолдану
келесі мүмкіндіктерді ашады:
* Педагогтердің кәсіби байланыстарын кеңейту және балаларды оқыту сапасын арттыру.
* Көрсету материалдары-иллюстрациялардың сапасын, бейнефрагменттерді көрсету мүмкіндігін арттыру.
* Оқу процесін қарқыны, жылдамдығы, мазмұны бойынша даралау.
* Экрандағы дидактикалық материалды жаңартудың жоғары жылдамдығы сабақта уақытты үнемдейді.
* Оқу, санау және т.б. дағдыларын дамытудың, мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың тиімді ойын құралы.
* Басқарудың жеделдігі және ақпараттың үлкен көлемін мәтіндік және бейнелі түрде ықшам сақтау мүмкіндігі.
Просмотров: 619


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст