Тақырыбы: Жолақтағы ою элементтері.
Мақсаты: а) Қазақ оюларының суретін салу тәсілдерімен таныстыру; қолданатын бұйымдарды ою- өрнектермен безендіру жолдарын геометриялық фигуралар салу арқылы көрсету; үзік сызықтарды қосу арқылы қандай бейне шығатынын білдіру, балалрдың көркемдік талғамын дамыту. Әдемілікті сезіне білуге, әдептілікке тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ою-өрнектерімен безендірілген тұрмыстық заттар, геометриялық фигуралар.
Қажетті құрал-жабдықтар: бояулар, қылқалам, қағаз, су, сүлгі, сурет дәптер.
Сөздік жұмысы: Ою-өрнек.
Әдіс – тәсілі: сұрақ-жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық |
Тәрбиеші ою-өрнектер суретін көрсетеді, бірнешеуінің: «қошқармүйіз», «құсқанаты», «гүл», «ирексу» аттарын атап өтеді және оларды қимыл қозғалыспен көрсетеді. |
«Қошқармүйіз» қолдарын жоғары көтеріп, сыртына қарай қолдың басын ию, «құсқанаты» - екі қолды жоғары көтеру т.б. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ұлттық бұйымдарды /сырмақ, кесе/ көрсетеді, сандықтың атауларын сұрайды, олардың ою-өрнектеріне назар аудартады. Ою-өрнек /ирек және тышқан ізі деп аталатын/ бейнеленген суреттерді көрсетеді. Сұрақ-жауап арқылы олар туралы түсінік береді. «Қандай пішін жоқ?» дидактикалық ойыны: Мақсаты: жаңа ою-өрнек элементеріне балалардың көздерін үйрету және оны басқа пішіндерден ажырата білу. Шарты: төрт пішінді /шеңбер, тіктөртбұрыш, «ирек» және «Тышқанізі»/ тақтаға іліп қояды да, ішінен бір пішінді жасырады. Балалар қай пішін жасырылғанын айтады.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Қолды белге қояйық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық.
Ою- өрнекті салып аяқтау. /Музыка қоюға болады/.
|
Балаларды толық және жеке-жеке жауап беруге үйрету.
Балалар атауларын атап қайталайды. /екі ретьойнатуға болады/. Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік. |
Жұмыстарын аяқтаған балалардың дәптерлерін топтағы төсеніш үстіне реттеп қояды, педагог балаларды тыңдайды, олар өз-өздеріне баға береді. Педагог балалардың суреттеріне талдау жасайды. |
Қандай ою салып отырғандарын, оның үшбұрышқа ұқсайтынын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қазақ оюларының суретін салуды;
Игереді: геометриялық фигуралар салуды, үзік сызықтарды қосу арқылы, нүктелеп белгілеу арқылы сурет салуды;
Меңгереді: геометриялық фигуралар салу арқылы ою-өрнектермен безендіру жолдарын..