Тақырыбы: "Үлпек қарлар" (қағаздан құрастыру)
Бағдарламалық мазмұны:
Үлпек қарлар туралы идеяларды нақтылаңыз және кеңейтіңіз.
Байқау, табиғатты зерттеуге қызығушылықты дамыту.
Белгілі бүктеу әдістерін қолдана отырып, қағаздан қолөнер жасауды үйрену, шаршыны бүктеу дағдылары мен дағдыларын бекіту.
Қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Дәлдікке тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: Түрлі Үлпек қарлар; 6 шаршы көк түсті қағаз, өлшемі 7,57,5 см; 2 шеңбер D=6 см, желім; желім щеткасы; шүберек; конверт.
Сабақ барысы
Тәрбиеші: Балалар, Жұмбақты тап.
Оның үйі ақ бұлтта,
Бірақ ол күн сәулесінен қорқады.
Күміс зеңбірек,
алтықырлы ... (қар ұшқыны).
Тәрбиеші: мұнда қанша қар ұшқындарын қараңыз және оларды қарастырайық.
Тәрбиеші: қандай қар ұшқыны?
Балалар: Үлпек қарлар: жеңіл, әуе, ашық жұмыс, мөлдір, оюланған, әдемі, ақ, таза, нәзік, жарқыраған.
Тәрбиеші: жаңбыр сияқты снежинкалар бұлттан да түседі, бірақ олар тек жаңбыр сияқты емес!
Үлпек қарлар пайда болу құпиясы жақында шешілді. Бұрын олар қарды мұздатылған су тамшылары деп ойлаған. Бірақ су тамшылары ешқашан әдемі алтыбұрышты Үлпек қарлар айналмайды.
Үлпек қарлар қалай пайда болады?
Су буы жерден жоғары көтеріледі, онда қатты суық болады. Онда бірден су буынан ұсақ мұз кристалдары пайда болады. Бұл әлі күнге дейін жерге түсетін снежинкалар емес, олар әлі де кішкентай. Бірақ алтыбұрышты Кристалл үнемі өсіп, дамып келеді және ақырында таңғажайып жұлдызшаға айналады.
Міне, солтүстіктен мұзды жел соғып кетті (желдің қалай соғатынын көрсетіңіз), аспаннан Үлпек қарлар құлады. Үлпек қарлар ауада айналып, жерге түседі-біреуі екіншісіне қарағанда әдемі: міне алты жапырақшасы бар гүл, міне алты сәулесі бар жұлдыз, міне алты беті бар ең жұқа табақ.
Тәрбиеші: әр түрлі ауа-райында қандай Үлпек қарлар бар екенін еске түсірейік.
Тыныш аязды ауа-райында-әдемі ойылған Үлпек қарлар жерге түседі.
Бұл ветряную қоғамдық көлік жолақысы талқыланды оларда обламываются сәулелері, және қаршалар жүгінеді қарлы шаң.
Егер жерге қатты аяз болмаса, Үлпек қарлар бір-біріне жабысып, қабыршақтар түзеді.
Көшеде еріген кезде, Үлпек қарлар тығыз АҚ шарларға айналады, содан кейін біз аспаннан круп түседі деп айтамыз.
Тәрбиеші: Балалар, қанша қар ұшқындарын қараңыз. Олардың барлығы ұқсас, бірақ әлі де әртүрлі, екі бірдей Үлпек қарлар табу мүмкін емес.
Баяғыда Үлпек қарлар бірдей болды. Кішкентай ақ шарлар жерге құлады. Ал Аяз әлі атасы емес, қарапайым Аяз бала еді.
Келеді, балуандардың ауысымда күз Морозко бастайды хлопотать, таңнан түнге дейін. Жерді қармен, өзендерді мұзбен безендіреді. Ол осы істердің бәрін жасайды және тағы не істеу керектігін білмейді. Морозко Скучно болады. Ол жерде түтіккен. Морозко мылжыңмен қоштасады және сол сәтте қар ұшқыны көзге көрінбейтін жерге ұшады. Бірақ бұл одан да қызықты болмайды. Өйткені, олардың бәрі монотонды, бір көйлек екіншісіне ұқсас.
Сондықтан мен скучно болар едім, Аяз әр қыста және осы күнге дейін, егер мен Аннушка кружевницаны Көрмесем. Ол бір күні саңырау түнде тік жартастың жанынан өтіп бара жатты, жартаста ескі саятшылық көрінеді. Ол терезеге қарады-он жасар қыз дүкенде отырады. Оның алдында стендте дөңгелек жастық жатыр. Жастықта түйреуіштер соғылады. Қарап оларға қыз және қолмен жіңішке ағаш таяқша оларды саусақтармен сонда-осында. Алдымен Морозко қызды таяқпен қызықтырады деп ойлады. Ал қарады жылғы с жастықшалары сбегало төмен кеңінен шілтерді. Ал оның төменгі жиегінде, тірі сияқты, сноубордтар, ромашкалар, қоңыраулар бұрылды. Олардың арасында көбелектер ұшып кетті. Ал жоғарғы жағында-ән құстары. Аяз терезе жанында тұр және көзді шілтерден алыстата алмайды. Ол терезені қағып кетті:
- Сіздің атыңыз кім, қыз?
– Аннушка. Ал сіз қалай?
- Морозко. Аннушка, маған бір-екі үлгіні беріңіз, сонда снежинкалар менің жаңа көйлектерімді өздеріне тігеді.
- Барлығын алыңыз, Морозко! Мен әлі ойлап табамын!
Тәрбиеші: Балалар, біз аязға қыста дайындалуға және снежинкаларды киюге көмектесеміз және олар үшін көйлектердің эскиздерін жасаймыз.
Тәрбиеші: бірақ алдымен снежинкалармен ойнап, олардың қайсысын қарастырайық.
Көруді түзету жаттығулары.
Біз қар ұшқынын көрдік,
Снежинкамен ойнадық.
Снежинкалар оңға ұшып кетті.
Балалар оңға қарады.
Міне, Үлпек қарлар ұшып кетті,
Көздер солға қарады.
Жел қар жоғары көтерілді.
Мен жерге түсірдім.
Алға, артқа, шеңбер және төмен.
Және олар жерге құлады.
Балалар қар ұшқынын қолына алады. Оны алға созыңыз-оған назар аударыңыз.
Орындайды.
Орындайды.
Балалар көздерін жұмады.
Тәрбиеші: енді біз мұздатқышқа көмектесеміз және оған жасалған Үлпек қарлар осы конвертке жібереміз. Үстелдерге отырыңыз.
Тәрбиеші: біз бүгін осындай қар ұшқынын қосамыз. Ол шаршыдан бүктелген 6 сәуледен және сәулелерді ұстап тұратын 2 шеңберден тұрады. Бірақ алдымен біз снежинканың сәулесін бүктеудің қадамдық схемасын талдаймыз.
1. Шаршы парақты диагональ бойынша бүктеп, содан кейін ашыңыз.
2. Бүйірлерін белгіленген сызыққа бүктеңіз.
3. Алынған бөлік аударылады.
4. Бүйірлерін орталық сызыққа бүгіңіз.
5. Сәуле дайын.
Тәрбиеші: бізге қанша сәуле керек? Жұмысқа кірісіп, оны жұппен орындаңыз.
Тәрбиеші: жұмысыңызды конвертке салыңыз. Барлық жарайсыңдар тырысты және әдемі Үлпек қарлар шықты. Енді біз конвертті мөрлейміз.
Тәрбиеші: Сізге біздің сабағымыздан не ұнады және есте қалды?